IPTV Hospitality TV za hotele in druge turistične potrebe
Uporaba IPTV Hospitality TV za hotele za ustvarjanje dodane vrednosti in poenostavitev hotelskih procesov
Kakovosten IPTV Hospitality TV za hotele, lahko služi kot središče za racionalizacijo različnih nalog in zmanjša delovno obremenitev zaposlenih. Hotelski gosti postajajo vse bolj tehnološko napredni in vedno več uporabljajo računalnike in pametne telefone, za praktično vse svoje transakcije. Še posebej, če lahko s tem pospešijo stvari.
Hitra “online” prijava in odjava
Hitra “online” prijava in odjava je na voljo v večjem številu hotelov. Preprosto lahko gosti prevzamejo ali oddajo svoj ključ, ne da bi morali čakati v vrsti. Manj časa, porabljenega pri prijavah in odjavah, pomeni več časa za osebje.
Kljub temu pa nekatere dejavnosti še niso na voljo. Na primer, če je gost vzel iz mini bara. Ta pristojbina bo še vedno zahtevala posredovanje hotelskega osebja. Toda, z IPTV, lahko gosti opravijo nakupe, pregledajo svoj račun in za nakupe celo takoj plačajo preko televizije.
IPTV Hospitality TV za hotele
IPTV poskrbi tudi za hitrejši način posredovanja informacij med osebjem in gosti. Ena izmed takšnih storitev, je aplikacija čiščenja hotelskih sob. Gosti lahko uporabljajo TV, da obvestijo vodstvo, kdaj je hotelska soba prazna in na voljo za čiščenje. Osebje, ki skrbi za čiščenje, lahko obvesti recepcijo, da je hotelska soba čista in pripravljena na prihod novih gostov. Posledica tega je možnost hitrejše oddaje sob in zmanjšanje časa za prodajo nastanitvenih kapacitet.
Televizor za oglaševanje
Ko gost vstopi v hotel, se mora zavedati dodatnih storitev in udobja, ki jih hotel ponuja. Ko se približa recepciji, lahko na ekranu najde informacije o restavracijah in barih. Na ekranu v dvigalu, na poti v sobo, se prikazuje delovni čas samopostrežnega zajtrka. Ko gost vstopi v svojo sobo, ga tam pričaka prižgan televizor, na njem pa se prikazujejo vse potrebne informacije. Le gost, ki je obveščen o vseh razpoložljivih storitvah, je donosen. Gost, ki se jih ne zaveda, pa je drag. In prav zato je najpomembnejše notranje oglaševanje je in IPTV nudi to funkcijo.
IPTV omogoča, da omogoča prikaz promocijskih diapozitivov na televiziji in obiskovalcem ponuja številne tržne možnosti. Portal ponuja jedilnike, podrobnosti o vsebinah, posebnih ponudbah in ostale informacije. Lahko celo omogoča tudi naročanje oz. “Room Service*“. Portal je lahko dostopen tudi na mobilnih napravah, vsakič ko se gost priključi na hotelski Wi-Fi*!
Poleg tega lahko IPTV priskrbi informacije, ki jih gosti potrebujejo, brez osebne interakcije. To pomeni, da se lahko preko televizorja zagotovijo hotelske storitve, kot je na primer bujenje, zahteva za vzdrževanje in še kaj. Vse to prihrani čas in denar, hkrati pa zagotavlja hiter in izreden servis za stranke.
“Branding”
Večina hotelov ima določen slog in vrednost, do katere so, brez dvoma, prišli z velikimi napori. Primarni cilj pa je doseči izkušnjo gosta. Zagotovitev udobja in krepitev stroškovne koristi bivanja.
Kakovosten IPTV Hospitality TV za hotele, ne pomeni le namestitve vseh potrebnih škatel. Dober Hospitality TV mora biti prilagojen slogu in funkcionalnosti posamezne turistične namestitve. Vsakič, ko gost vklopi televizor, uporabi svoj računalnik ali pametni telefon, mora vedeti, da je to edinstvena izkušnja, ki jo ponuja hotel.